Info en formulieren



Informatie

  • Kantoor bezoek alleen op afspraak
  • Extra geld wordt op de afgesproken dag over gemaakt of op werkdagen tussen 16:00 en 18:00 uur
  • Reactie termijn op mails is 2 werkdagen.


  • Het leefgeld is niet overgemaakt, wat nu?

Is uw leefgeld niet op de afgesproken dag op uw rekening overgemaakt?

Neem dan direct contact met ons op. De oorzaak kan bijvoorbeeld liggen in een storing bij de bank of een tekort in uw budget. Samen met uw dossierbeheerder wordt er gekeken naar een oplossing.


  • Mijn bankpas is kwijt of kapot, wat nu?

Neem contact op met ons. Uw dossierbeheerder zal contact opnemen met de bank.


  • Ik heb thuis post of een rekening ontvangen, wat nu?

U kunt deze mailen naar bewindvoering@vanekerfinance.nl , of doorzenden naar Antwoordnummer 10057, 2200 VB Noordwijk ZH, Uiteraard kunt u uw post ook in de brievenbus gooien op het kantooradres Molenstraat 2 te Hillegom.